Ο εκνευρισμός της Βόσσου με την επιτροπή του YFSF!

0
Η Σοφία Βόσσου μίλησε στην κάμερα του «eXceL!ent» και έκανε τα παράπονα της για την χαμηλή βαθμολογία που παίρνει από τους κριτές στο σόου...

«Ούτε θυμώνεις, ούτε στεναχωριέσαι απλά αντικειμενικά και επειδή η θέση η δική μου θα μπορούσε να είναι και στην επιτροπή, λόγω και της εμπειρίας μου και των χρόνων μου, κρίνοντας τον εαυτό μου σαν επιτροπή είμαι πάρα πολύ αυστηρή. θεωρώ ότι κάποια πράγματα είναι λίγο περίεργα. Να πάιρνω τώρα συνεχόμενα τριάρι και τεσσάρι, νομίζω δεν είναι αντικειμενικό. 

Από εκεί και πέρα σεν είναι θέμα αδικίας γιατί εδώ στο παιχνίδι έχουμε έρθει για έναν συγκεκριμένο σκοπό και να είμαστε καλά. Δεν είμαι ο άνθρωπος που επειδή έχω γνώση και εμπειρία θεωρώ ότι πρέπει να είμαι σε μία καρέκλα και να κρίνω, τα πάντα, δεν εννοω για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Θέλω να παίζω κιόλας, είναι στο στυλ μου. Εγώ μαθαίνω και από τους νεότερους. Δεν είναι θέμα εύνοιας, είναι θέμα αντικειμενικότητας» απάντησε η Σοφία Βόσσου σχετικά με τα σχόλια αλλά και τη χαμηλή βαθμολογία που λαμβάνει στο show.

Τι είπε η Σοφία Βόσσου σχετικά με τον Παντελή Παντελίδη και τα σχόλια του Ζαχαράτου; Δείτε τα σχόλια της στο βίντεο που ακολουθεί:



Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !